Muka Surat

Monday 26 September 2011

INFOPICTA-MASA DEPANMU BERDASARKAN FILM2, BUKAN NOSTRADAMUS EH....HAAAAA

Sejahtera ke atas kamu orang dan keluarga kamu orang.......haaa.......Malam nih aku akan upload back-to-back infopicta nih sebab........saje je nak tambah kesungguhan berblog, walau aku tau, aku sesaje je nak letakkan di sini, memandangkan aku tengah tensen nak kene buat slide bagi...........erm, tak perlu aku merapu lagi k.....agagagagagagaga. So, for the film junkies and well articulated movie downloader, this I present you with the time line of movie yang membawe ke mase depan......cam ala2 ramalan cam shoot, plus film2 time line yang dimuat masuk ke dalam time line nih......Tak paham???? Bace la sendiri beb......keh3. Jgn plak gelak sendiri sudah, da la post nih bongok, korang gelak, dua kali la......korang.....Eh, haa.......wakakakakakakakakaa
Tekan boley nampak besor kot.......aku da cube....haaa....power kan????wakakakaka

No comments:

Post a Comment