Muka Surat

Sunday 3 April 2011

INFOrmasi INFObasi.............

Assalamualaikum, salam sejahtera...................
-: Salam2.......woi,cepat la salam aku gilo......
IK: ak bg salam je la, bukan nk salam........
-: kalo salam sala ke??????
IK: ermmmm......aaaaa......ok2....errrr.....salam2
-: ragu2 pehal??? ko rasist pe???
IK: WTF? ak kulit gelap kot.......Shoot.........


Hehe.........kiasan mengutuk diri, sonang ati......arinih ak nk post bende yang informatif la plak.......selepas ak disentak dengan pendedahan menarik ak mengenai bro power omputih, ak dimaki oleh beliau2. HAGAGAGAGAGA. Kemon2........btol kot.......yg ak poning tuh, mara mcm blog ak nh blog popular????WTF???? seploh org je kot yg follow???? Ape2 pon, tu bkn post ak. My sincere apology my friend bro GT(kalo pham la.

Post informatif ak kali nh bertajuk, GUA TERBESAR DI DUNIA........Ok. Gua nih adalah di temui di Vietnam, agak la pedalaman, tp kalo hikers, climbers n cavers yang fan gile, musti berair tengok gue nh. Lutut pasti goyang.......... Sedikit review, gua SON DOONG (nice kot nme die...agagagagaga) , berukuran 262 x 262 kaki ini (kalo kt malaysia 80 x 80 meter la dow) dan lebih kurang 4.5 kilo dalam nye ini, menjadikan ia satu gua yang paling terdalam dan terpanjang siap besor lagi la yang penah dijumpai kt donia yang fana ini. HAAAAA........ GB(gile babi) tu..... Tp yang sedihnye, bile die jumpe gua nh, gua yang dulunye terpanjang kat dunia(Deer cave, Malaysia??/ ak tak tau weh.....agagagagaagaga), sudah turun takhta. (Its alright k, malaysia ad bnyak lagi bende yg panjang dan besar.......haaaa).

Credit to Mr Adam Spillane, Penyelidik Gua British kerana menjelajah gua yang besor ini dengan beraninye, kalo orang mlayu, da malas da......takot ad HANTOOOOOOOOOO.......agagagaga. Tanpa melengah mase, jom layan gambor yang GB kat bawah nh......






















Amacam? INFOrmasi ke.....INFObasi????? agagagagagagagaga

No comments:

Post a Comment