Muka Surat

Tuesday 1 November 2011

Freestyle writing- Petang yang suram......

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam rahmat............
Petang nih suram betul.........nak balik kerja, tapi terpikir kerja banyak tertangguh untuk disiapkan, namun begitu(chewah....), nak mulekan macam malas je........Betul ke ek orang cakap, bukan semua orang malas sebab die gemuk, tapi kegemukan menyebabkan kemalasan??????erk????

Aku terponggok je kat kerusi nih, rase segenap lemak2 terkumpul dibahagian abdomen ni yang menyebabkan aku malas....adoiyai.....alasan cantek je.....tapi, hurm.........

Nak tulis paper pasal pelantar benua, UNCLOS, dan macam2 lagi seangkatan dengannye...........aku pi tanye la ngan AGC, ponce2(punca) kuasa Akta pelantar benua (apetah....) ni, tapi suruh aku tanye PUU Jabatan........ tapi kat laman web AGC ada tulis No wrong door policy? Aik......???? kemon la....hahahaha

Paperpun, ikut korang la........tak nak bagi tahu sudah......bukan mintak ulasan panjang lebor pon, bagi sket je la....cis........maleh plak nak tanye PUU........tunggu lagi....hurmm

Ngat nak pi brenang petang nih, tak hujan pon, tapi pon malas..........

Penutup:
Pasai tu la aku malas UPDATE blog, pasai MALAIH......agagagagagagagaga

yang nih je aku rajin.......wakakakakakakakaka

No comments:

Post a Comment