Muka Surat

Friday 20 May 2011

BUKAN CERITA LUCAH……WOOOOO!!!

Pada hari Rabu yang lepas, aku berkesempatan untuk mengambil cuti dan meluangkan masa menguruskan diri aku. Pada hari itu, kejadian yang tidak diduga menimpa……. sila lihat dialog di bawah…..

Dalam suasana yang agak sejuk, aku memeluk tubuh sambil menggigil kechil, kutatap wajah-wajah asing di sekelilingku, terdengar suara pelbagai bahasa dan bangsa mengerumuni setiap benakku ibarat semut menghurung gula. Argh……. mana betah ku menahan semua ini, jiwaku semakin kacau……..Mengapa aku ke sini, fikirku……..Ini kan satu hari cuti yang indah, mengapa perlu ku kesini? Persoalan liar semakin menjadi-jadi di pundak pemikiranku yang kechil ini (anak ikan Kechil??). Tapp…..mataku terarah kepada sesosok tubuh asing dihadapanku…….. mulutnya mengomel nama sebenar ku……….(bagi menambah asam pedas cerita ini, kunamakan watak wanita ini ina….agar senang kutulis perbualan di bawah)

ina: Incik ikan kechil……ikan kechil……….
lunak suaranya membuatkan badanku bergoncang hebat………wah…….

IK: Saya……err….saya lah ikan kechil…….haaa
ina menatap atas bawah tubuhku, tersenyum kechil…..

ina: Haa, mari incik masuk bilik ini ya………….
IK: masuk ye??
ina: Aah, masuk lah…….

Longlai aku mengikut…….lemah langkahku memasuki bilik itu bersama ina……apalah yang perlu dibuat di dalam bilik ini bersama ina ya??? Gulp…..kutulan liur pekat akibat dar tadi tidak bersahur….
ina: Ermm……..ok, boleh BUKA BAJU ye incik……
IK: Huh? BUKAK BAJU????
ina: Haah…..kat sana ya………

Dush….bagai tertumbuk di muka ak mendengar perkataan tu dari seorang gadis ini……. Aku cekalkan hati, buka juga……ia perlu……bagi memudahkan proses ini……
ina: Dah ke belum…..
IK: Ehh…..jap2…….ODW…..

Aku keluar ketika itu, kusedut rase malu dalam-dalam agar ia kekal di situ, ina merapatiku dara belakang, di cekakkan tangan ku kepinggang…….. ditolaknya siku aku kedinding dihadapanku…… dengan pantas, dia mencengkam daguku, menolak manja……..Aku PASRAH……………..

ina: Ok incik ikan kechil……..sudah siap………
IK: Ok…….terima kasih eh……bila pulak saya boleh jumpe doktor?
ina: Check urine da kan? so, x ray nih pon da siap……. incik tunggu di depan, dalam seploh ke lime belas minit lagi, doktor panggil la……haaaa..
IK: Eh….haaa…..ok2

Kui3…………Begitulah pengalaman aku medical checkup, tade kelainan pon dengan medical checkup yang len, cumanya, kali ini, tukang x ray die AWEKS woo……janggal la jugak ak bile die suruh bukak baju…….keh3………
Kan aku da cakap…..bukan cerita LUCAH…….. agagagagagagagagagagagagaga

3 comments: